Biff Enchiladas




Ingredienser

4 port
500 g lövbiff
1 purjolök
smör
1/2 tsk salt
Arla Köket lätt crème fraiche paprika & chili
6 stora tortillabröd
1 dl Arla Köket riven ost gratäng


Gör så här

Sätt ugnen på 250°. Strimla köttet och purjolöken. Bryn köttet i smör i en stekpanna. Lägg i purjolöken och krydda med salt. Rör ner crème fraiche och låt allt koka ihop 1-2 min. Bred ut röran på tortillan och rulla ihop. Lägg rullarna på ett ugnssäkert fat. Strö över osten. Gratinera i övre delen av ugnen ca 5 min tills osten fått färg. Servera med sallad, paprika och majs.

(Jag hällde även över en burk cremefraiche paprika/chili på bröden innan jag hade på osten.)

/ Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0